Normala katter?

Jag vet inte om det här är ett "normalt" beteende bland katter eller om det bara är mina (främst Benjamin) som muppar sig hela tiden. Kosmos ligger ofta på rygg och fläker upp sin fluffiga mage så han ser skitfet ut, och han brukar bli ganska nöjd när han får magen klappad när han gör så. Men Benjamin tar det snäppet längre; han springer alltid med en och slänger sig på rygg mitt framför en och ligger och kollar. Eller så bara han lägger sig på rygg helt random och ligger och chillar, precis så som han gör på första bilden. Inte helt ovanligt att han ligger så i soffan och sover, till exempel just nu i skrivande stund. Ibland så tycker han det är störtmysigt när man börjar klappa magen, och ibland så attackerar han och sprattlar med bakbenen mot handen. Normala katter..
 
 
 



Som den svartvita katten gör, gör även min katt xD

Svar: Hahaha nähä? Så sjukt charmigt tycker jag xD
Whatsername

2015-04-03 // 13:53:36

fan vilken snygg matta!!
och katterna är ju söta också, hehe..!

Svar: Åh tack så mycket! Loppisfynd, 25 spänn ;)
Whatsername

2015-04-04 // 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback