Måndag

Fy fan vad slut jag är idag. Har sovit dåligt pga nervositeten inför morgondagen, och så var det jävligt tungmockat i stallet. Blev lite bus, massage och stretching från marken i paddocken med Prins. Mysigt, och han blev mjukare och finare i hela kroppen :)
Just nu sitter jag och kollar på Trolljägarna via Chromecast (älskar älskar älskar den!) och lär sitta här resten av dagen. Eventuellt med datorn i knät också :) lagom jobbigt. Ska orka sanera mig inför morgondagen bara, hade ju varit jobbigt om man kände sig som ett sunk när man får en nål inkörd i halsen.






Åh, vad är Trolljägarna för något? :) Inte hört talats om.

Svar: Det är ett program med Robert Aschberg som går på TV3 där han jagar ifatt och konfronterar elaka nättroll irl. Jättebra program, kolla kolla! :D om du inte har 3an så finns det på TV3 play, viaplay osv :)
Whatsername

2015-03-02 // 15:02:58

Älskar trolljägarna!

Svar: Jag med! Helt rätt att leta reda på och konfrontera nättroll!
Whatsername

2015-03-02 // 15:57:12

Shit, hoppas verkligen det går bra för dig imorgon, ska hålla alla tummar och tår!

Svar: Tack så mycket fina du! Även om själva upplevelsen inte var så jätterolig så gick allt bra :)
Whatsername

2015-03-03 // 01:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback