Imorgon. Hjälp.

Det har nu slått över till måndag, så med andra ord så ska jag göra en finnlåsbiopsi i min sköldkörtel imorgon. Har googlat runt som en galning och självklart hamnat på Flashback, och vissa skriver att det är lite obehagligt men inte gör ont, och andra skriver att föda barn och njursten är en walk in the park i jämförelse. Nej, jag borde inte läsa något sånt här egentligen, men jag är så sjukt nervös! Är absolut inte rädd för nålar, men det är grejen att de ska sticka in den i halsen som gör hela grejen så sjukt obehaglig! Hade gärna haft både lokalbedövande kräm, lugnanade och narkos, haha!
Efteråt kommer jag säkert tycka att jag var svinlöjlig som oroade mig så, men jag har fan ont i magen och vill bara springa och gömma mig just nu. Blir ju inte bättre av att Olle ska hänga med som "stödperson" (HAHA) när han tycker att hela grejen är mycket mer obehaglig än vad jag tycker.
 
Hur som. Googlade som sagt runt lite och hamnade på Youtube och kollade på den här videon. Fick ont i magen och började nästan gråta. Blir dock lite lugnare av att läsa kommentaterna.
Kolla inte om du är känslig.
 



Gud vill inte ens tänka på att vara med om det där! Tusen kramar, hoppas allt går bra idag!

Svar: Tack så mycket! Allt gick fint, jäkligt obehaglig upplevelse bara.
Whatsername

2015-03-02 // 10:14:30

<3

Svar: <3
Whatsername

2015-03-02 // 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback