Hej hej hallå!

Long time no see.
Kan inte påstå att det har hänt speciellt mycket sen sist. Inte mycket missat med andra ord. Förutom att jag, Agnes och Emma hängde med till studion och var med och körade (läs: skrek) i helgen. En viss Mimmi fick feeling och blev, precis som vanligt, högljuddast av alla. Men det bjuder jag på :)
Annars så hänger jag mest i stallet, myser med mina katter och har lyckats få en riktigt bra och drivande jobbcoach. Känner att jag har fastnat i det mesta och lite nya infallsvinklar och någon att bolla idéer med. Det blir nog bra det här.
 
Idag är det för övrigt bara 69 dagar kvar till Sweden Rock, dvs 67 dagar kvar tills vi åker. På måndag är det 9 veckor kvar. Samtidigt som det är svinkul att det närmar sig med stormsteg så blir jag så otroligt stressad, för Emma, Agnes och jag vill bli lite slimma och fitta inför festivalen och håller på och peppar varandra, men för mig har det verkligen gått skit. Det började bra men sen har det varit massa sjukdom, brist på motivation osv. Men nu, ta mig fan, så ska det bli andra bullar. :)
 
 



Skitsnygg är du!

Svar: Tack så mycket fina du! :*
Whatsername

2015-03-26 // 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback