Grå lördag

God morgon på er!
Var så sjukt trött igår så jag somnade redan vid halv 9-tiden när Olle och jag kollade på The Imitation Game, och lyckades sova till halv 8. Skönt att få sova ut lite, haha. TIG verkade ju dock väldans bra så måste kolla klart den snarast!
 
Idag var det egentligen tänkt att vi skulle åka in till studion och lägga kör på Olles bands nya skiva som de håller på att spela in, men det blev flyttat för andra gången. Så får se när det blir av! Så istället ska jag tillbringa lördagen nere i tvättstugan (9 timmars tvättid, woho!) och så tänkte jag passa på att fixa iordning i kattrummet. Jag tycker verkligen inte alls om det just nu.
Och så ska vi förhoppningsvis komma iväg och hälsa på hos Olles syster. De har skaffat en supersöt och lurvig liten kissekatt, så vi tänkte ta med en smarrig kaka och våldgästa dem så vi (läs: jag) kan busa med sötnosen :)
 
Hoppas ni får en härlig lördag!
 
 
 



Snygga tatueringar :D

Svar: Tack så mycket :) Även om de inte är de mest välgjorda så tycker jag de är charmiga :D
Whatsername

2015-03-07 // 09:42:05

Låter endå mysigt! Här blir det en sväng på stan nu, sen tacos till middag och mello ikväll :)

Svar: Åh vad gott med tacos! Blev sjukt sugen på att också göra det ikväll :D
Whatsername

2015-03-07 // 10:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback