Ballen

 
 
Såhär mysigt har jag haft det på balkongen de senaste dagarna! Det har ju varit helt underbart väder och våran balkong ligger helt perfekt i gassande sol hela dagen. Hade gärna haft det lite mer vindstilla i lä, men allt kan man inte få här i världen. Har dock funderat på att sätta upp lite bambu eller något på ena kortsidan så det inte blåser riktigt så jävligt.
Har varit ganska dålig denna veckan med bihåleinflammationen från helvetet, men har kunnat sitta och njuta med en stor kopp te på ballen emellanåt i alla fall :) Hur mysigt som helst! Annars har det inte hänt speciellt mycket, därav den dåliga uppdateringen. Men den kommer avslutas bra med att jag tar med katterna och åker upp till Falköping och hälsar på pappa. Olle stannar hemma och är lägenhetsvakt :)



Hahaha fan va jag skrattade när jag läste "suttit på ballen" xD Ingen förkortning jag ens som norrlänning har hört innan ;)

Svar: Whaaaat, inte? Supervanligt häromkring, du får införa det i norrland ;)
Whatsername

2015-03-15 // 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback