Work station

Här kommer jag att befinna mig ikväll. En kompis som beställt ett hundporträtt med Promarkes, och eftersom jag inte känner mig så duktig på Promarkers än eller har målat hundar innan så får vi se hur det här blir. Kul hur som helst :)
 
 
 



Åhhh vad kostar det om du ska göra ett hundporträtt? :) Nu blev jag lite sugen på att få ett på min grabb jag förlorade för snart ett år sen.. du är så duktig ju!

Svar: Tack :) Oj, har inga priser så direkt :p jag är så dålig på att ta betalt så har nästan aldrig gjort det ehe.. Sen så är jag ju fortfarande ny på Promarkers och känner mig inte speciellt bra på det än, så det blir bara en symbolisk summa isf. Ett blyertsporträtt tar längre tid och skulle isf kosta mer :)
Whatsername

2015-01-21 // 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback