Pizzakväll

Jäklar vad länge jag sov idag. Skönt, men brukar alltid bli seg som fan hela dagen när jag sover så länge, så vi får se vad det blir utav den här dagen.
Igår var vi som sagt iväg och storhandlade, och sen kom vi hem och fixade käk - hemmagjord pizza. Den blev lite bränd i kanten men det gjorde ingenting. Tusan så gott, lätt och snabbt. Och onödigt :D Får köra på nyttigt käk hela dagen idag istället!
 
Nu står jag inte längre ut med vårt fruktansvärt hemska kattrum, så idag ska jag ta tag i det och göra det fint och mysigt. Orkar inte ha en massa bröte omkring mig, det är lätt det värsta som finns. Och om det slutar regna så kanske jag ger mig ut på en Power Walk/joggingrunda :)
 
Vad händer er denna söndag?
 
 
 
 
 



Mumsigt :)

Svar: Ja, det var det verkligen :)
Whatsername

2015-01-18 // 12:34:48

Guuuuuuud så gott det såg ut!

Svar: Jaa, det var verkligen supermumsigt!
Whatsername

2015-01-18 // 12:56:30

Åh så gott det såg ut, men jag åt kebab så jag ska inte klaga ;) Idag har jag bara slöat i soffan framför Grease 2, och nu ska jag iväg på jobbet :)

Svar: Haha, nej det ska du inte göra ;) åh lät inte helt fel du :)
Whatsername

2015-01-18 // 15:24:19

Mums!

Svar: Ja, det var det verkligen :)
Whatsername

2015-01-18 // 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback