Möms

Opz, jag glömde att vi skulle på kalas för svärfar idag. Men det löste ju sig efter en panikdusch, och vi blev bjudna på mockatårta (som jag inte alls är förtjust i, men den var väldigt granner!) och göttigt fika. Det blev en hel del musikquiz innan vi rullade hem i blåsten, och väl hemma så fixade Olle och jag ihop lite tacos. Smakade väldigt gott eftersom jag inte hade tänkt på att äta tidigare under dagen. Nu har vi precis kollat på senaste Beck-filmen och lyssnat på när Egon (stormen hette så va?) härjar utanför. Usch, efter att jag och min kusin Therese nästan blev mosade av världens största tall under Gudrun så tycker jag att det är jävligt obehagligt med blåst, så jag lär inte sova så jättebra inatt. Tur att jag inte har tvättid försen klockan 11.
 
Vilket härligt osammanhängade inlägg. Dags för bingen. Godnatt!
 
 
 



Alltså tacos <3

Svar: Jaaa, det må vara svenssonmat, men fy tusan vad gott det är!
Whatsername

2015-01-11 // 00:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback