Wanties - Black Moon Lilith

Kimono . Topp . Klänning
Leggings . Kimono . Topp



Black Moon Lilith har så grymt mycket snygga plagg!

2015-02-24 // 12:19:08

Black Moon Lilith har så grymt mycket snygga plagg!

Svar: Ja eller hur! Om jag hade varit rik hade jag lätt köpt allt, haha :p
Whatsername

2015-02-24 // 12:19:11

Allt från Black Moon Lilith är så snyggt! Borde ta mig råd och införskaffa mig ett plagg.

sv: Tack ska du ha :) Vi köpte våra på guldfynd! Fast en hel del där (såklart), men det tar sin lilla tid att bestämma sig ^^ Bra priser och rätt annorlunda ringar också om man inte vill ha en helt slät klassisk!

Svar: Ja verkligen! Känner likadant, även om de kostar en del så är de lätt värda pengarna :)

Kan tänka mig att man får prova en hel del ringar innan man kan bestämma sig :p Tack för svaret :*
Whatsername

2015-02-24 // 12:39:55

Snyggt!^^

Svar: Ja verkligen, hade inte tackat nej till dem :)
Whatsername

2015-02-24 // 16:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback