Valentines Day

Det har blivit lite uppehåll här det senaste, dels så händer det inte speciellt mycket och dels så har jag inte varit speciellt taggad på att uppdatera. Men nu ska jag försöka fortsätta som om inget har hänt :)
 
Alla hjärtans dag. Vad gjorde ni då? Olle och jag hade bjudit in två kompisar (som också är ett par) för lite gott käk och alkohol. Viktigt är dock att det inte var någon parmiddag, haha! :p Killarna stod för matlagningen och vi tjejer stod för vindrickandet. Mycket trevligt och maten var förvånandsvärt god! Dagen efter var dock inte lika rolig och jag var svindålig till sent på kvällen. Aldrig mer en fylla på endast vin! Usch.
 
 
 
 
 
 
Efterrätten fick slukas upp dagen efter istället till Sex And The City-filmerna :)
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback