Torsdag hela dagen

Oj, har visst varit lite frånvarande ett tag. Har helt enkelt inte haft någon lust att lägga upp något här, men förhoppningsvis så kommer det igång. 
Idag har jag sovmorgon men fick ändå gå upp tidigt imorse. Olle har åkt iväg för att hälsa på sin bror i Norge tillsammans med tre av sina brorsor (ja, han har ungefär en miljon syskon. Nä, men 8). Så jag är gräsänka tills söndag kväll och ska njuta som tusan! Dammsuga hur mycket jag vill, bajsa med öppen dörr, äta vad jag vill, eh ja. Får göra precis vad jag vill när han är hemma också, men ni förstår principen.

Nu ska jag koka lite ägg och sen fortsätta pilla naveln framför Nyhetsmorgon. Ha en fin dag!


Förresten, what's up med K-rautas reklam? Varför ska det se ut som att Jarmo sätter på Arja bakifrån? Och varför ser hon så förbannat lycklig ut under tiden? Många funderingar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback