Throwback


De senaste två åren har det inte hänt så mycket på utseende-fronten för min del. Det största är väl att jag försökte mig på rött under en period, men gav upp och färgade tillbaka till svart när jag insåg hur mycket produkter, tid och tålamod det krävdes för att hålla färgen jämn och snygg. Så om man räknar bort avsaknaden av en medusa och att håret är 15 cm kortare på bilden än vad det ät nu så hade man ju kunnat tro att den är tagen nyligen. Hah :p Fick precis ett jävla behov av att göra någon förändring! Ögonbrynslyft, klippa av allt hår eller byta till en gullig rosa stil. Vi får se.




du e såå fin

Svar: Tack detsamma fina du!
Whatsername

2015-02-26 // 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback