Tavelvägg

Även om vi har kommit iordning helt här hemma nu så är fortfarande kattrummet (dvs extrarummet) väldigt tråkigt och kalt. Och tråkigt. Och ännu mer tråkigt. Vi använder det mest för att ha bokhyllorna i, jag sitter och målar och tecknar där ibland, och Olle spelar på gitarren där inne. Skulle gärna vilja göra det till ett mysigt och kreativt rum där man kan få massor av inspiration. Kanske med en läshörna där man kan kura ihop sig under regniga dagar.
Har dock inte så många idéer på vad jag ska göra, så tills vidare har jag börjat pyssla med en tavelvägg som jag ska fylla med bilder som jag har målat. Har typ ingenting som får plats i någon av mina små ramar eftersom jag nästan alltid målar på A3-papper, så jag får knåpa ihop nya små bilder. Kul att ha som projekt :)
 
 



Åh gud vad fint och kul :D

Svar: Ja, kul att ha ett litet projekt :) Tusen tack!
Whatsername

2015-02-25 // 08:31:27

Snyggt!

Svar: Tack så mycket! :)
Whatsername

2015-02-25 // 18:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback