Sjukstuga

Har varit kass i några dagar nu. Bihåleinflammation (som vanligt...), spränghuvudvärk och illamående till och från. Har tack och lov inte fått någon feber än, men det känns som att den lurar runt hörnet. Blä, jävla skit. Känns som att jag är sjuk jämt, vilket är skitjobbigt. Hinner liksom knappt bli frisk innan det kommer igen. Ska börja skriva upp när jag har bihåleinflammation så jag får det svart på vitt hur ofta det är.

Hur som helst. Jag kände mig så himla ynklig igår kväll så jag slängde ihop 4 stycken semlor - 2 nutellasemlor och 2 jordnötssmörssemlor med hallongrädde. Supermumsigt, men ingenting slår ju originalet :)






Gott

Svar: Det var det verkligen! :)
Whatsername

2015-02-12 // 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback