Sista februari

Denna dagen har inte gått i många knop. Vaknade ganska tidigt och satte mig och spelade The Sims 3, och sen mitt på dagen när Olle och Emma hade vaknat så fixade jag ihop massa god frukost som vi sen mumsade i oss framför lite Game of Thrones. Sen har det bara varit en himla massa slappande i soffan och en liten promenad till sjön. Soligt men svinkallt i vinden!
Nu har jag perkerat mig framför Elizabeth som går på TV, lär somna om inte allt för många minuter. Imorgon ska vi på loppis i Sätila, Agnes ska stå vid ett bord så vi tänkte göra henne lite sällskap. Sen så kanske man hittar något fint för en billig peng :) Älskar loppis!
 
 
 
 



Ser gott ut :D Sötiskatt! 8D

Svar: Ja det var inte helt fel ^^ Världens finaste är han! :*
Whatsername

2015-03-01 // 15:15:37

Gott!

Svar: Ja, önskar att jag hade orkat göra sån frukost varje dag :)
Whatsername

2015-03-01 // 15:57:36

Älskar secondhand :D

Svar: Jag med! Man kan hitta så himla mycket tjusigt :D
Whatsername

2015-03-02 // 09:16:53

Loppisar är helt underbart, gu va man kan fynda :D

Svar: Ja, älskar det verkligen! :D
Whatsername

2015-03-02 // 16:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback