Myssöndag

Sen jag vaknade tidigt imorse så har jag mest lyssnat på flummusik, ställt filmerna i bokstavsordning, tänt rökelser och målat. Det är helt underbart väder ute och ska visst vara det hela dagen. Njuter med öppen balkongdörr och katterna är minst lika glada som mig. Gullisarna sitter ute och njuter i solskenet :)
Igår så gjorde jag en liten ritning på en kattmöbel som jag skulle vilja ha ute på balkongen. Katterna älskar att vara där ute på våren och sommaren, men här har de inget bra ställe att kunna sitta och ligga på för att kika ut över omgivningen, vilket de hade i den gamla lägenheten. Så en kattmöbel med hyllor hade varit perfekt! Jag skickade iväg ritningen till pappa och frågade vad han trodde om det, och han fick direkt lite idéer och tänkte börja bygga på den redan nästa helg. Så himla snällt :)
 
Nu ska jag flumma vidare och lite senare börja med maten. Tänkte göra köttfärssås som ska få koka lääänge, smarr!
 
Haha, såhär har det sett ut i vardagsrummet större delen av morgonen!
 
Skönaste byxorna är på.

Såhär mysigt har vi det hemma idag :)
 



Mysigt :)

2015-02-08 // 18:07:06

Låter som att det var en superbra dag ^^

Svar: (haha sorry för svar en månad senare!) Det var supermysigt och välbehövligt :)
Whatsername

2015-02-09 // 08:27:42

Låter som en riktig mysdag:)!

Svar: (haha sorry för svar en månad senare xD)Ja, det var det verkligen! Så skönt att bara kunna flumma runt och ta dagen som den kommer :)
Whatsername

2015-02-09 // 15:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback