En sån där måndag

Idag är en sån där måndag då man bara vill stanna kvar under en filt i soffan, läsa en bok och pimpla varmt te hela dagen. Sånt jäkla pissväder ute - halvstorm och snöblandat regn. Var i stallet imorse och fixade all mockning osv, men Prins fick stå. Aldrig att jag rider ut i den här skiten! Hoppas på bättre väder imorgon så jag kan ta en mysig tur ut.
 
Jag har precis börjat läsa Bilbo, äntligen! Har dragit mig i flera år eftersom jag misslyckades totalt när jag försökte läsa Sagan om Ringen-böckerna för typ 10 år sedan. Tycker de har ett så jobbigt språk att läsa, så tänkte att alla Tolkiens böcker säkert var sånna. Men Bilbo är mycket lättare! Kanske inte så konstigt eftersom det från början är en barnbok. Anyways. Sen när jag är klar med denna hoppas jag på att få tummen ur och läsa Kampen om Järntronen, och sen läsa hela serien. Får se om det finns någon bokmal där långt inne :)
 
Nu ska jag försöka beta av alla inlägg på Bloglovin', har bara sisådär 350 stycken att plöja igenom. När jag är inne i min vanliga rutin och kollar Bloglovin' 2-3 gånger om dagen så tycker jag att jag följer för få bloggar. Men som nu när jag har haft "uppehåll" från allting så följer jag definitivt för många. Ses igen om ett år när jag plöjt igenom allt, haj.
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback