Batcave

I helgen blev jag lite pysselsugen, så jag fixade ihop några väggdekorationer som jag tänkt göra i flera månader (det där med att få tummen ur är inte alltid så lätt).
Jag tog bara vanligt kopieringpapper, målade ut mina fina fladdermöss i olika storlekar (sen är det ju bara att måla av dem så går de hundra gånger fortare), fyllde i dem med vanlig svart tusch och klippte ut. Lite tidskrävande, men hur roligt och enkelt som helst :) Hade egenligen velat ha lite tjockare svart papper, men eftersom jag inte äger något sånt så fick det bli vanligt vitt, vilket gjorde att det tog lite längre tid. Behöver verkligen köpa nya svarta tuschpennor nu i alla fall, haha.
 
Hur roligt som helst med sånna här väggdekorationer, för man kan ju variera i all oändlighet med färger, former och motiv. Bara att köpa papper i de färgerna man vill ha så går det att göra allt från blommor och fjärilar, till spindlar och fladdermöss. Lär komma upp några fler här hemma om inte allt för lång tid :)
 
 



Åh så där vill jag också ha :D

Svar: Gör det gör det! :D mysigt och pyssligt, och kul att ha något man gjort själv :)
Whatsername

2015-02-24 // 12:34:42

Jaaqa vilka fina! Mina har blivit så misshandlade och skadade och dött helt under alla mina flyttar, ska nog skaffa mig nya ^^

Svar: Hihi, tack så mycket! :* åh nej vad tråkigt, men mysigt att göra nya :D
Whatsername

2015-02-24 // 13:39:36

Gud så snygga!!!!

Svar: Tusen tack! :)
Whatsername

2015-02-24 // 19:54:14

Åhhh så fint *O*

Svar: Tack så mycket! :D
Whatsername

2015-02-25 // 08:35:47

Shit vad snyggt!

Svar: Tack så mycket! :)
Whatsername

2015-03-07 // 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback