Påskpynt

Haha jag är faktiskt lite förvänad över mig själv, men idag köpte jag mitt livs första egna påskpynt. Det kunde jag aldrig tro om mig själv! Fjädrar och sånt är bara att glömma, det skulle inte få vara ifred för katterna och skulle bara bli förstört. Så en liten silverhöna får räcka :) Dessutom lagom mycket att pynta bort sen, haha..
Sen så har jag gjort det lite vårfint på balkongen också nu lagom till påsk. Måste säga att även om jag inte hänger där ute speciellt mycket eftersom det fortfarande är så rövkallt i luften så är det hur mysigt som helst när blommor och balkongmöbler åker fram. Nu får gärna värmen komma också!
 
 
 
 



Åh så snyggt :D

Svar: Haha tack! Blev ganska nöjd faktiskt :p
Whatsername

2015-04-03 // 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback