Hårsvall

 
Om jag hade varit fixad varje dag så hade livet varit ganska kul, men riktigt så bra är det inte. Om jag inte går omkring i ridkläder så är det mysbyxor och en oversize tröja. Självklart osminkad och håret i en truls eller tofs. Ganska sunkigt faktiskt, haha.
På tal om sunk så har jag känt mig ganska sunkig i håret de senaste veckorna eftersom jag börjat med balsammetoden och mitt hår och min hårbotten inte riktigt vant sig än. Det är väl kanske den senaste veckan som jag har känt att jag inte behöver ösa i en helvetes massa torrschampo för att det inte ska se ut som att jag inte har tvättat håret på en månad. Så det går ut rätt håll i alla fall :) Sen att min hårbotten fortfarande är torrare än Sahara är en annan femma. Förhoppningsvis blir det bättre inom de närmsta...åren.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback