Halvstorm

Idag ska vi iväg i halvstormen och kolla på tranor. Jag har bott utanför Falköping i hela mitt liv (förutom de 3 senaste åren) och jag har bara kollat på tranor vid Hornborgarsjön en gång tidigare, haha. Det blir väl så när man bor för nära sånna grejer :)
Som tur är så hittade jag en av mina vinterjackor som jag helt glömt av i en garderob här, och fick låna en gubbig halsduk av pappa. Känner att jag hade frusit halvt ihjäl i min skinnjacka i den här kalla jäkla blåsten. Känner mig dock jävligt ful :D






Åh, jag vill också se tranor :) hehe. Fin du är!

Svar: Ja det är ett så härligt vårtecken! :D Tack fina du!
Whatsername

2015-04-13 // 13:57:56

Vinnaren är nu utsedd, kika gärna in och kolla om det var du som vann om inte så håll utkik efter nästa tävling samt kommentera gärna vad du skulle vilja se för tävling till nästa gång. http://nouw.com/blubbandzombie/vinnaren-ar-18585217

2015-04-14 // 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback