Grillkväll

Igår var det hur varmt och härligt som helst ute, och pappa och jag var ute och fixade med bilen nästan hela dagen - tvättade, städade och bytte till sommardäck. Jag har lånat hans fina bil i 3 veckor nu och det var meningen att jag skulle få tillbaka min bil denna helgen, men den var inte klar inne på verkstaden så får väl vänta tills nästa vecka. Så jag får köra lyxbil en vecka till :)
Lite senare så bjöd vi in farmor och hade lite grillkväll. Grannpojken bjöd in sig själv och visade upp sin radiostyrda bil och sina skills på pianot. Och så kikade vi på lite bilder från Thailand också!
 
 
 
 



Så trevligt! ^^

Svar: Ja det var det verkligen :)
Whatsername

2015-04-12 // 10:23:54

Gott!

2015-04-12 // 11:42:57

Satan så gott det såg ut dåå

2015-04-12 // 11:48:09

Gud så mysigt :D

Svar: Ja, det var verkligen supermysigt! :3
Whatsername

2015-04-12 // 12:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback