God morgon!

Precis som alla andra torsdagar så har jag sovmorgon idag. Lyxigt att kunna vakna av sig själv mitt i veckan :) Så nu har jag ätit lite frukost framför säsong 2 av Svenska Hollywoodfruar. Upptäckte igår att Viaplay har alla säsongerna så här ska nördas!
 
Idag ska jag försöka hinna måla lite innan jag åker till stallet. Har inte gjort det på hur länge som helt och det hade varit kul med ett nytt tillskott på min lilla tavelvägg, som jag tycker växer alldeles för långsamt. What to draw what to draw. HM. En döDSskalle kanske? Vi får seeeee.
 
Bebisgos!
 
Frukost: en stor kopp te, leverpastejsknäcke med gurka, naturell yoghurt med banan (självklart ekologisk och Fairtrade-märkt) och kanel. Slurp!
 
Eh okej, fråga mig inte varför jag äger en H.e.a.t-tisha för jag gillar inte ens bandet.



Ser också Hollywood Fruar på Viaplay ibland när jag vill slö titta på nåt! :D

Svar: Ja det är verkligen perfekt till att slökollas på :D
Whatsername

2015-04-09 // 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback