Batcave

Istället för att måla en döskalle så gjorde jag några nya battisar till vardagsrummet igår. Jag kände att det behövdes något där och måste säga att det blev väldigt cosy cosy! Eftersom jag inte har köpt några svarta papper än så fick jag måla på vanligt vitt kopieringspapper igen, och jag fick verkligen suga ur det allra sista ur mina svarta spritpennor, haha.
 
 
Eh och så kanske jag ska flytta TV-bänken så den står rakt under hyllan xD En annan dag!



Alltså så fina! Måste helt klart pröva det där :) Så smart inredningsgrej

sv: Ja det vore helt underbart!

Svar: Tack! Ja göör det :D Så roligt att göra saker själv tycker jag, blir lite mer personligt då :)
Whatsername

2015-04-10 // 11:06:45

DöDSkalle !!

2015-04-10 // 11:13:39

Vad fint det blev :D
Men verkar sjukt jobbigt att måla papper sådär x)

Svar: Taack så mycket! :D Haha ja, inte det roligaste kanske men sjukt värt det när det är klart :3
Whatsername

2015-04-10 // 13:35:59

Så coolt! :)

Svar: Tack så mycket :)
Whatsername

2015-04-10 // 22:02:26

Vilka fina :D

Svar: Tack så mycket! :D
Whatsername

2015-04-12 // 13:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback