Barnvakt

Sen förra helgen så har jag varit barnvakt åt min lilla Sotis. Ni vet han som försvann i somras (när jag passade honom...) och som hittades sen igen 3 månader senare när han bara var skinn och ben. Hur som helst, pappa är i Thailand och har det gött så under tiden så får jag mysa med gammelkatten :) Han har hunnit bli 15 år nu och verkar vara lite halvdement. Hatar Benjamin gör han också, men ändå kul at ha honom här i 14 dagar :)
 
 



Oj oj, han såg inte så gammal ut :O

Svar: Han är ung i själen ;) haha! :D
Whatsername

2015-04-03 // 20:55:17

Oj vilken tur att han hittades! Så himla fin :)

2015-04-04 // 13:34:21

sv: Vad kul att du gillade det :D Ja, den svarta tvålen rekommenderar jag verkligen! Finns att köpa från svenska sidor också. Tusen tack fina du :)

2015-04-06 // 11:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback