Lööööördag.

Fan vilken vårdag det blev idag! Strålande sol, värme och krokusar. Idag är det dessutom 14 dagar kvar till tävlingspremiären (H J Ä L P ! ! !), och eftersom tävlingen är i Slöinge ridhus och flera av hästarna vi ska rida aldrig har varit i ett ridhus innan så ville vi träna i det ett par gånger innan vi visar upp oss. Så idag var vi iväg hos grannen som var snäll och lånade ut sitt i en timme :) En av stalltjejerna tog en massa kort, men det får komma upp här imorgon..Efter lite pyssel i stallet åkte jag hem och var överlycklig över att jag är helt ledig imorgon (så lycklig att jag däckade på soffan). Har inte ett skit inplanerat! Så jävla gött, känns som det var evigheter sen sist det hände. Ska nog passa på att teckna. Eller städa! Eller ut och gå i solen. Eller kolla ikapp The Walking Dead. Eller fixa en ny header. Eller göra om hela bloggdesignen. Eller sova bort hela dagen, bara för att jag kan. Vi får seee :)
 
Bilder från nyår.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback