Hopp och Lek!

Idag var/är jag helt slutkörd, fruktansvärt trött både fysiskt och psykiskt. Så det blev ingen ridning idag för mig utan jag busade och lekte lite med Prins i paddocken istället! Han visade upp sig i traven och i galoppen blev det några bus-språng. Så kul att se honom så glad :) Avslutade med lite löshoppning, för den lilla pojken ska minsann lära sig att hoppa! Planen är att vi ska ställa upp i 60 cm till hösten. Kul kul! Fick dock inga bilder när han hoppade, men han hoppar riktigt fint :) Sen får man väl tänka bort den där hängmagen, hä hä..















fin häst! vilken ras:)?
Kolla gärna in min blogg där jag precis lagt upp ett inlägg med billiga & snygga träningskläder!
Ha en fin dag! :)

Svar: Tack! Han är en islandshäst :)
Whatsername

2014-03-06 // 01:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback