Gardintant.

Efter en lång sovmorgon så gick jag upp och började storstäda hela lägenheten. Städningen har hamnat lite efter det senaste eftersom jag har varit upptagen med annat, och karslok är väl inte sådär jättentusiastisk över att få damma.. Men nu är det skinande rent här hemma och ingen är gladare än mig. Passade också på att byta till lite somrigare gardiner i vardagsrummet och få ut trädgårdsmöblerna (öhh..) på balkongen. Känner mig som en riktig liten pysseltant!
 
Innan - mörklila sammetsgardiner. Mysigt på hösten/vintern, mörkt och tråkigt på våren/sommaren.
 
Alltså! De här huliganerna..
 
 
Efter - ljuuuuust och soool!
 
Bloggade jag precis om att jag har städat och bytt gardiner? Herrejävlar, det går utför..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback