Mimmi <3 listor

Finns det något jag verkligen älskar så är det att skiva listor. Jag gör listor till allt. Nästan i alla fall. Som idag, ska bara städa och plocka iordning lite, vanliga vardagssysslor som jag ska komma ikapp med helt enkelt. Då måste jag ha en lista för att bocka av när jag har dammsugit, diskat osv. Hur sjukt är inte det? Kanske hänger ihop med alla tvångstankar jag har? För jag kan ju skriva om listan flera gånger också, vilket är ännu värre. Om något ord inte ser bra ut så måste måste måste jag skriva om hela listan. Jävligt jobbigt.

Dagens lista + lite listor inför flytten. Lär ju komma minst ett par listor till! :D





smidigt med listor! :)

2014-07-15 // 02:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback