Heeeest.

Även om hästen var lite klurig så tog den inte såå lång tid att göra klart. Väldigt roligt var det i alla fall :) Är ju fortfarande väldigt ny på det här med Promarkers; förutom denna och flätan (som var det allra första jag gjorde) som jag har lagt upp här så har jag bara gjort 2 stycken till. Och de var inget fina, hä hä. Bara att öva öva och öva!
 
 
 



gud va fin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Whatsername

2014-01-20 // 16:14:39

shit vad duktig du är!! Har länge velat testa promarkers och köpa mina egna :)

Svar: Tack så mycket! :)Det tycker jag att du ska göra! Även om det är jäkligt svårt så är det sjuuukt kul!
Whatsername

2014-01-20 // 16:22:08

Oh himla fint skissat! ^^
Hittar du på annars denna tisdag då?

Svar: Tack så jättemycket :)
Whatsername

2014-01-21 // 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback