Fina, fina häst!

Stallet idag igen! Efter att ha mockat till 9 av 13 hästar, och fixat vatten och hösilagepåsar i ösregn så var jag ganska slö och hade inga förhoppningar alls på dagens ridpass med Prins. Men satan vad bra det gick! Idag kändes han verkligen dyr, hä hä. Han var så himla fin i hela kroppen och hade klockrena gångarter, lätt det bästa ridpasset som jag någonsin haft med Prins. Och hästen han ju för fasiken tölta rent! Hade nästan börjat fundera på om han kanske är en kamel istället för islandshäst ;) Jag har ju slitit som ett djur med tölten under hösten och den har blivit liiite mindre passaktig, men under den senaste tiden har det verkligen hänt grejer. Så jäkla kul! Har svävat på moln hela eftermiddagen och kvällen :D Så nu blev jag minst sagt taggad till att fortsätta träna inför tävlingen i mars!

Från Jóhann-kursen i oktober. Tycker min min är oslagbar, haha! Ful, men oslagbar.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback