Färdig!

Blev precis klar med denna! Agnes har beställt den av mig, så om en vecka får hon ta med den hem :) Finns (som vanligt) massor som jag inte tycker är bra, men i det stora hela så är jag ändå nöjd. Kommer ta bättre bilder med kameran senare idag, inte så kul med mobilbilder.. Nästa teckning blir en på Lemmy Kilmister!






Gudars.. du är så grym att jag finner inga ord! Do you take orders? (A)

Svar: Tusen tack fina du! Haha jaa, det beror lite på vad det är man vill ha ;) tar bara sånt jag typ "känner för att göra". Har inte överdrivet mycket tid att teckna, så när jag väl tecknar så vill jag göra sånt som jag tycker är kul :)
Whatsername

2014-08-26 // 00:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback