Dags att rensa?

Haha, jag tycker detta är ganska pinsamt att visa...men såhär förjävligt ser mitt skrivbord på datorn ut! Har blivit för lat för att sortera upp bilderna i mappar direkt, så de hamnar alltid i en ny på skrivbordet när jag slänger in dem från kameran eller mobilen. Kan ju nämna att förutom de synliga 54 stycken mapparna med bilder så har jag lagt in "gamla" mappar som legat på skrivbordet när jag skulle rensa upp lite.. Så det ligger typ 20 mappar med bilder i en annan mapp. Plus massa annan bröte, som ni ser.
Jag hatar det här, men skjuter hela tiden upp det eftersom jag vet vilken jävla tid det tar att sortera upp allt. Och min mobil ska vi inte ens tala om! Har typ 3500 bilder på den, och i princip varje gång som jag ska ta kort så ploppar det upp att utrymmet är fullt och att jag inte kan ta kort xD Dags för en storrensning? JA! Ses om 10 år!
 
 



Wooooow jag klarar inte ens av att ha mappar på skrivbordet för jag är så äckligt organiserad.. xD

Svar: Hahaha! Hur gör du med dina bilder då? :D
Whatsername

2014-08-14 // 14:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback