Aktiva bloggen.

Herrejösses vad aktiv jag är här! Eller inte. Får helt enkelt göra mitt liv lite mer händelserikt så jag har något att uppdatera om :)
Jag skulle egentligen jobbat mitt sista pass för sommaren idag, men mådde bajs imorse så var tvungen att ringa och skjuanmäla mig. Kändes jävligt surt, men ibland säger kroppen ifrån. Om några veckor är det igång igen med julklappshandling, så det blir skönt att få några veckor att ladda upp inför det, söka jobb, träna Prins inför tävlingen, flytta, etc osv. Det blir bra det här.
 
I eftermiddags började jag faktiskt ta tag i kaoset på skrivbordet på min dator! Är även väldigt efter med att lägga upp bilder på Facebook, så här ska göras listor och bockas av! Jag tycker det är jättekul att spara och dokumentera bilder och händelser (no shit, gissa varför jag har blogg..), men har i princip inte lagt ut någonting på Fejjan sen i höstas. Men nu ska jag minsann komma igång igen! Tycker det är perfa att ha och kolla tillbaka på.
Har även pillat lite med bloggdesignen idag. Inga stora förändringar, men ändå. Ska även fixa med en ny header, alternativt fixa med den jag redan har, så ska jag förhoppningsvis bli lite mer nöjd med designen. Tycker inte riktigt om den till hundra procent än.
 
NEJ! Nu ska jag lyssna på heavy metal och fortsätta att sortera bilder. Grannarna under har visst brakfest ikväll och spelar trance och dubstep (Eller vad heter det nuförtiden? Hänger inte med. Dunka dunka i alla fall, så in i helvete!) vilket jag kanske inte uppskattar så jättemycket, ehe..såatteeee. Ja. Smell you later!
 
 
Är väldigt osminkad idag. Och har en vulkan på vänstra kinden som jag inte kan låta bli att pilla på. Hurra.
 



hahaha du är för härlig xD <3

Svar: Ska du sägaaaa! :*
Whatsername

2014-08-17 // 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback