Galej

Efter en heldag med pyssel hemma och träning på Prins så åkte Olle och jag in till Varberg på lördagskvällen för att festa med några kompisar. Först ut var en kul förfest med bra folk hos Anna och Jonatan. Vi drog sen ut på krogen. En av Olles kompisar har öppnat en rockbar som heter Back Stage, och vi var med på gästlistan så vi stack först dit. Det var inte riktigt Annas cup of tea, så jag hänkade med henne till Harry's så hon blev lycklig :) Efter lite catfight mellan Anna och någon brud med väldigt långa naglar så traskade vi hem och drack rosévin med hallonsoda. Efter typ 30-40 minuters garvande åt Olles fylle-prata-i-sömnen-snack så blev det bingen. Bra kväll! Nu jobbar jag varje helg, både lördag och söndag, i minst tre veckor framöver, så det blir ingen fest för mig på ett bra tag. Buhu.
 
 
 
 
 
Hahaha, förlåt Anna men de här bilderna är så jävla söta!
Vänster: Anna tjyvröker under spisfläkten och dricker Fanta och rosé. Försökte övertyga henne om att det var gott, men det gick inte så bra haha. Höger: Anna har gått och lagt sig, men kommer ut till TV-rummet med sovmask och nattsärk på och ser allmänt efterbliven ut. :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback