Ny familjemedlem!

I julklapp så önskade jag mig en kattunge, dels för att Kosmos ska kunna ha någon att busa med och slippa vara själv, och dels för att det är så otroligt mysigt och roligt med en till liten bebis :) Men eftersom jag inte fick någon kattunge i julklapp så åkte vi till en av mina farbröder igår och kollade på deras tre supersöta små kissebebisar. Och jag fick med mig en av dem hem :) En pytteliten svartvit sötnos som jag inte har bestämt något namn på än. Han låg bredvid mig i sängen och kurrade hela natten, så mysigt! Gammelkatten Sotis var dock inte lika förtjust i honom, haha. Stackars lillkissen blev livrädd för honom när han fräste och morrade åt honom, och nu går surgubben mest omkring och är missnöjd med tillvaron. Tur att Kosmos verkar vara störtförtjust i honom, just nu håller de två på och busar för fullt. Så det ska nog gå bra :)
 
 
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback