Svävar lite


På nyår var det en här som är involverad i någonting som heter Konstnatten i Falköping, vilket är ganska stort i den här lilla staden. Googlade lite, och det är antagligen en av Sveriges största konstrundor! Anyways, han hade hört att jag tecknar och ville se mina alster. Han tyckte det var riktigt bra, och senare på kvällen fick jag en förfrågan om jag ville vara med och ställa ut på Konstnatten nu i höst, vilket är galet roligt!
Nu är det ju verkligen inte bestämt, utan jag skulle höra av mig i augusti så de kunde se hur de hade det och så, men detta är ju verkligen beröm, bekräftelse och peppning till tusen. Har nog aldrig varit så peppad och inspirerad till att teckna som jag är nu :D




Vad kul Mimmsi!

Klart du ska vara med, du är ju så duktig:)

2012-01-02 // 18:24:12

Gud vad roligt!! Då måste man faktiskt åka upp och kolla! ^^

2012-01-02 // 20:34:11

SVAR Therese

Självklart vill jag vara med, allt beror på om de vill ha mig där eller inte :)

2012-01-02 // 20:58:46

SVAR Josefin

Det tycker jag :D

2012-01-02 // 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback