Nära-döden-upplevelse


Ikväll har jag dött och återupptsått.
Min dator ville inte ladda sig och batteriet dog tillsut, och fick inte igång den igen trots flera olika upplivningsförsök. Så jag tog min smarta mobiltelefon (jag älskar dig ),loggade in på msn, och frågade en kompis hur fan jag skulle göra. Han sa att jag skulle testa att ta ut batteriet, köra i strömsladden och testa att sätta på datorn. Och WOPS så funkade den igen. Ingen aning att en laptop ens fungerade utan att batteriet satt i, haha! Så, jag behöver bara fixa ett nytt batteri, vilket det inte är någon brådska med. Och jag har fått mitt liv tillbaka. ähäääähä. Var jävligt rädd ett tag eftersom jag har en massa bilder på datorn som jag inte har lagt in på min externa hårddisk än. Så imorgon ska datorn rensas och en jävla massa grejer ska in på hårddisken!

Annars då? I princip allting är packat och klart, bara lite lakan och kläder som ligger i tvätten som är kvar att packas. Imorgon kväll ska allting lastas, och på lördag morgon åker vi iväg. PIRRIGT!
Thereses mamma kom förbi innan med en tack-för-hjälpen-med-Rosie-hink som var fylld med goda och bra saker till mitt nya lilla bo! Helt perfekt, blev superglad :)


Nu ska jag fortsätta att nörda bloggar och tumblr. Finns inte så mycket annat att göra när alla ens saker är nerpackade i flyttlådor..såhär trevligt ser det förresten ut i mitt rum just nu;


wops, har inte packat ner spriten än haha :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback