Thursday


Varit på introduktionsdag hela dagen, kommit hem (behöver jag ens nämna att jag var svintrött?), vilat, kollat på Ghosts of the Abyss, blivit pigg, börjat på en teckning på Mr Pattinson, suttit uppe alldeles för länge. Och imorgon ska jag upp ännu tidigare än idag. Vilket smartass jag är! Tur att det är fredag.

Godnatt.


mimmiaxelsson @ instagram




svar: topshop och hm :D



ahhh i see, får kika på luren snart, men ja är ju inte duktig på att ta miljoner bilder sörru? :P

2012-04-13 // 07:35:24

SVAR Enita

Nice nice, då får jag kika där när jag orkar :D

Jag tycker minsann att det verkar som att du är en jävel på att ta massa roliga kort :D

2012-04-14 // 09:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback