Fredag 6 maj 2011


Goodmorning Sunshines!

Efter att ha haft en skitbra kväll med Elin igår så somnade jag klockan fyra imorse och vaknade klockan HALV NIO, pigg som något jävla fån! Crazy bananas! Och eftersom jag inte har haft någonting att göra så följde jag med pappa in till stora staden när han skulle köpa delar till Golfen. Fattar inte hur jag ska orka jobba ikväll, och sen orka köra bil i nästan två timmat till Olle. Just nu önskar jag att jag hade gillat kaffe, då kanske jag i alla fall hade varit lite piggare. Men jag tror att det blir sketamegabra ändå! Det är ju faktiskt fredag!

Eftersom jag aldrig fick tummen ur och städade igår så ska jag göra det nu. Tror mamma blir glad då, och det är ju alltid kul. Sen så ska jag försöka vara lite modig (vem vet, tanter från facket kanske bits?!) och ringa ett viktigt samtal. Uuuuuh, jag hatar verkligen att ringa till folk jag inte känner, superläskigt ju ._.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback