McDååånald's


Nu ikväll efter jobbet så träffade jag Therese för att byta julklappisar! Fick superfina och mysiga tofflor (har tänkt köpa likadana till mig själv ett tag nu så det var tur att jag inte gjort det, haha!) som jag nu skuttar omkring med här hemma. När vi hade bytt klappar så käkade vi på Donken, ganska gött efter att bara ha ätit julmat morgon, middag och kväll i flera dagar nu..




Min söta kanin-kusin :)




Bara att hojta till ;D lär slänga upp tusen grejer till snart..



langa över msn :) alltid lättast? om du vill dvs :D

2011-12-27 // 22:02:39

SVAR Enita

Haha, om de på något lyckligt sätt är kvar efter februari så kanske jag slår till :D

[email protected] :)

2011-12-27 // 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback