ONSDAG


Tog en liten cykeltur tillsammans med mamma tidigare idag. Det var hur längesen som helst sen jag cyklade, kändes riktigt konstigt, haha! Sen när vi var i affären glodde två tjejer (kanske 13 år gamla) så ögonen höll på att ploppa ut. Ville bara sjunka igenom jorden. Sen när blev jag så rolig att glo på? Eller så kanske jag hade en jättestor fläck på murran, vafan vet jag :D

Ohwell. Jag kan väl bjuda på lite roliga bilder när jag ändå är i farten.


Det är fan inte lätt att bli av med bilringarna när kunderna är snälla och köper fikabröd till en! Denna fick jag idag för att jag hade gett sån bra sommarservice, wähähäh :D Nemen, nästa gång kommer den slängas. Förhållandefetman smyger sig på..FYRA kilo bara de tre senaste månaderna. Hjälp.


Från tidigare idag när vi cyklade i soooleeen!


Jag visar upp min svarta lejonman i en väldigt smidig hopplandning. ähä.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback