Myskväll


Uppdateringen är jävligt seg här just nu, men har i vanlig ordning varit borta hos killän i helgen, och i söndags följde han med mig hem. Väldigt snällt tycker jag eftersom mina föräldrar är i Turkiet just nu och jag tycker att det är väldigt obehagligt att vara ensam hemma. Finns ju spöken överallt! Såååå, vi har det bara gött. Plus att han gör goda hemmagjorda hamburgare, så skulle inte tacka nej till att ha honom här på heltid :D

Lite senare, efter att älskling har sköljt ur sin nya hårfärg, så ska vi ha en riktig myskväll och göra en repris på gårdagen - laga mat ihop och kolla på Beneath The Planet of The Apes. Vi kikade på ettan igår så nu har jag längtat hela dagen efter att kolla på tvåan :D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback