STOCKHOLM


Tänkte att jag kan ladda upp bilderna från Stockholm när jag ändå sitter i sängen och kollar på Idol 2010. Man får ju passa på att kolla, för det är ju faktiskt alla auditions som är det roliga med programet :D
När jag var i Stockholm förra gången så var det den helgen det var audition i Stockholm. Då var det fullknökat med folk på Plattan och vid Kulturhuset. Lite kul att se bilder därifrån då :)

ANYWAY, till saken!


Fredag 3 september 2010



Med en bil fullpackad med stora och tunga resväskor så kom vi till centralen i god tid. Där träffade vi Oliver (gammal klasskompis till Elin, gick i min Engelska C - grupp). Tågresan gick braa, thank God for iPhone!



Veronica (som vi bodde hos under helgen) kom och mötte oss på centralen i Sthlm. Blev ett himla kånkande på väskor och sånt. Som tur var så bodde hon bara 10 minuter från T-centralen. Lyx :)



Efter att vi lämnat väskor osv så åkte vi till Grönan för att kolla på The Baseballs. På vägen till scenen så mötte vi Pettson och Finus :'D






Efter att vi hade varit på Grönan så åkte vi för att käka på Vapiano.









Efter god mat och några förjävligt högljudda människor vid bordet brevid så gick vi till några uteställen. Höll på att dö av trötthet, så när vi kom tillbaka till Veronicas lägenhet så somnade vi väldigt gött :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback