HELGEN


YES, var ju nere i Horred i helgen. Kom hem för bara lite mer än en timme sen.
Helgen kan sammanfattas med oktoberfest, bordshockey, mys och pizza. Och boxning med Olle, hä hä :'D Kändes som att jag knappt hade kommit dit innan jag skulle hem igen, men så är det.

Fick betala sammanlagt 340 kronor för tågresorna dit och hem. Inte direkt billigt. Pappa klagar på att det är dyrare att ta bilen, men jag räknade ut (!) att det är billigare att ta bilen (om man bara räknar med bensinpengar och bortser från bilförslitningar) eftersom golfen drar så lite, PLUS att det är tusen gånger smidigare då man 1; slipper Västtrafik och 2; kan åka dit och hem när man vill. SÅ nästa gång tar jag lätt bilen! Om den inte är upptagen det vill säga.









jag älskar dig ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback