Mer pyssel


Har haft en supersnygg jeansjacka som bara hänger i garderoben ett bra tag nu. Inte använt den eftersom jag tyckte att det var ganska tråkig. Så jag tog mina sista 64 nitar och gjorde den ännu snyggare än vad den var innan. Helnöjd! Lär användas en hel del i sommar när skinnpajen blir för varm.





alltid lika dösnyggt med nitar!

har gjort liknande nitning på en jeansjacka jag starkt funderar på klippa av ärmarna på...så mkt snyggare med väst :D SÅÅÅ vi får hålla tummar för mega mycket sol Nurå :D

Svar: Tycker jag du ska göra, svinsnyggt med väst ju! Eller hur, så deprimerande när man inte kan ha några sommarkläder på sig längre xD
Whatsername

2012-06-18 // 15:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback