We're riding out, pass by the moon

God morgon på er!
Idag känner jag mig både pigg och pepp på det mesta, så tänkte pyssla lite här hemma med lite tavlor och annat skoj. Och så tänkte jag ta lite bilder på lägenheten och göra någon typ av apartment tour, kom på att jag har ju inte gjort det än. Perfekt nu när julgrejerna är borta och det ser ut "som vanligt" också.
Sen när jag är klar med det så ska jag börja på en ny teckning. En kompis från Falköping ville ha en på sina två hundar. Aldrig målat hundar innan så vi får se hur det är blir, haha. Kul hur som helst :)
 
Sålänge så kan ni få lyssna asbraiga Space Police med Edguy. Ljudet sög visst getballe, men oh well.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback