Spontanfest

Igår var det ju röd dag, och när vi i måndags kom på att det skulle vara det så blev det lite spontan fest hemma hos oss. Eller fest och fest, vi bjöd in lite kompisar för att dricka och umgås :) Jag hann inte göra så mycket mer än att röja lite i lägenheten, duscha och klä på mig. Så hade inte en droppe smink på mig och håret i en truls på huvudet. Inte så jäkla flojdigt, men gud så skönt att inte vakna upp med gårdagens smink på sig!
Vi stannade uppe och lyssnade på musik till klockan 3 på natten, och igår hade vi en riktig slappardag på soffan med pizza, chips och film. Och julmust. Kul med lite spontanitet!
 
 
 
 
 
 
???

Benjamin visade sitt vanliga charmiga jag :)



Jävla duktig fotograf va ;D

Svar: Den bästa ;) :*
Whatsername

2015-01-07 // 11:31:35

vad mysigt! :)

Svar: Ja, det var det verkligen :)
Whatsername

2015-01-07 // 16:33:09

Låter som en sjukt nice kväll! älskar sista bilden på katten xD

Svar: Ja, det var det verkligen :) Haha, jaaa han är lite sån ;)
Whatsername

2015-01-08 // 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback