Julafton

Nästan två veckor sedan jul och här kommer mina bilder från julafton, haha :)
 
Jag åkte upp till Falköping kvällen innan julafton, direkt efter jobbet. Då var förberedelserna i full gång med att klä granen och griljera julskinkan. Mitt i Bingolottos uppesittarkväll så kunde jag knappt hålla ögonen öppna längre, så jag gick och la mig hyfsat tidigt.
 
Självklart känns det fortfarande jättekonstigt att mamma inte är med på jul (eller inte är med på någonting över huvud taget), men vi hade ändå en lugn och mysig julafton. När vi hade gnuggat sömnen ur ögonen, ätit en stor och sen julfrukost, och piffat till oss lite så åkte vi och tände ett ljus och lämnade en fin röd ros till mamma på minneslunden. Dagen fortsatte sedan med julmat, Kalle Anka, julklappar, Kan du vissla Johanna, och en sväng bort till vår ena morbror. Livet fortsätter ju trots allt, och julafton kommer varje år vare sig man vill eller inte. Det gäller helt enkelt bara att hänga med och göra det bästa av situationen, vilket jag absolut tycker att vi gör! Så kul och mysigt att träffa och umgås med familjen :)
 
Hur var eran jul?
 
Färdigklädd Disney-gran!
 
Katterna och deras nya lekkamrat! :)
 
Mer lek // Julafton: steka shöbulllaaaaa!

 
 
Saffranspannacotta

 



Så glad jag ser ut för mina julklappar?

Svar: Haha ja, väldigt exalterad!
Whatsername

2015-01-04 // 23:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback